Min stora kärlek

Fredag härliga fredag. Idag åkte jag in till stan med älskade sus för att köpa present till Ebb.  Det gick väldigt bra och jag längtar verkligen till nästa fredag då hon fyller år! Just nu sitter jag och kollar på Min stora kärlek som går på trean, har sett den tusen tals gånger men det skadar inte att se den igen. Klockan är bara tio och jag är helt slut, när den här filmen är slut. Det har gått två veckor sen skolan började och jag är så sjukt skoltrött, men det hör ju till så det är väl bara bita ihop jag vänjer mig väl snart. Imorgon på dagen ska jag till stan igen med Ebba och Susanna, och sen på kvällen ska vi se på massa musikal filmer! Pratar med min bästavän Alice nu och det är ganska svårt att skriva kolla på film och prata i tele samtidigt så jag avslutar hära. Ha en bra kväll, godnatt! Puss!

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0