Nicole



Tjohoo
! Vad händer? Jag sitter här och är helt slut, vet inte varför egentligen, men är så fruktansvärt trött nu för tiden. I alla fall. Mamma och jag var ju förbi Farsta C och jag kom hem med ett par saker; en svart mysdress, ett par chinos, en lila halsduk och ett par lila stumpbyxor. Trevlans. Sitter i mysdressen just nu och den är underbart skön, hah! Nu tänkte jag måla naglarna och sedan krypa upp framför tvn med lite godis. Det är ju fredag. Bilder på de nya inköpen dyker säkert upp lite senare föresten, om någon dag eller så. Ciao! /C

Kommentarer
Postat av: Sarah

Visa bilder på mysdressen :)! Och hur den ser ut när den sitter på dej.

Hur mkt kosta den förresten? och i vilken butik fanns den?



Kram, /S

2008-09-20 @ 10:35:01
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0