Onsdag

Tjäna! Dagen har varit riktigt bra faktiskt. Pluggade på som tusan i skolan och åkte sedan hem till Amli där vi snabbt åt lite och åkte sedan till träningen. Vi började med att springrunda utomhus och sedan spela vi i ungefär 30 min. Damlaget var nämligen tvungna att ta en halvtimma av våran träningstid eftersom att de skulle ha träningsmatch. Efter träningen åkte jag hem och duschade+åt. Nu sitter jag här och ska precis börja plugga svenska. Eller om en kvart börjar i för sig Top model/Idol (vilket?) men lite hinner jag nog ändå, haha. Efter idol fortsätter plugget i någon timma. Kanske hinner jag uppdatera lite snabbt, men bara kanske. Har så mycket att göra nu alltså. Well well. Tjingeling! /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0