SEX AND THE CITY.

Hej! Jag sitter förkyld framför tv:n och kollar på sex and the city, det ända förutom mina käraste vänner som kan få mig på bättre humör:) Ebba och Susanna lämnade mig för en timme sen ungefär, vi hade skit kul igår och idag också för den delen men när vi vaknade imårrse så var alla väldigt förkylda så det var väl inget plus..  Igår var vi i stan vi kom hem med varsina mössor väldigt fina faktiskt och flätat snöre som man kan ha i midjan, håret på något mer ställe kan jag inte komma på haha? Jag köpte också en tjocktröja från monki. Åh den är den mysigaste ever!
Sen efter stan åkte vi hem till mig gjorde mat kyckling med ris, gott. Sen började musikalkvällen om man nu kan kalla den det vi hann kolla på sound of music det var den ända. Men vi kollade på trollkaren från OZ idag. Vi får helt enkelt ha en till musikalkväll snart.. Nej nu ska jag kolla vidare på satc. Ha en bra dag!

  


Springande i regnet på götgatan



haha skönaste.



Susanna sjunger till sound of music.
 


Pop, Six, Squish, Uh uh, Cicero, Lipschitz.



ni är det absolut bästa som finns!

A.


Kommentarer
Postat av: ebbbbi

ni är verkligen bäst tjejer!

2008-09-07 @ 17:13:42
Postat av: ami

ja ibland är det svårt att inte vara det..

2008-09-07 @ 18:00:37
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha fett söta! :)

2008-09-07 @ 18:31:20
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: s

hej å hå va mycekt kärlek!

2008-09-08 @ 08:34:19

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0