Torsdag 4/9

Hej på er! Dagen har varit helt okej. Började med idrott utomhus, -fotboll. Sedan var det mat, -pannkakor och sist en NO föreläsning, -Fösuning. Haha. Enkelt & Kortfattat. Resten av dagen har jag pluggat. Har dock inte fått så mycket gjort. Suttit med arbeten framför mig hela eftermiddagen+kvällen och ändå gjort väldigt lite. Men men. Bättre än inget, eller hur? Har i alla fall skrivit om varför engelska talas i USA (på engelska dårå...), och även jobbat lite kurs. Nu tänkte jag snart krypa till kojjs. Jag är egentligen inte särskilt trött men jag vet att jag behöver sömn, annars lär jag vara så gott som död imorgon. Jaja. Har ingenting att berätta (som vanligt nu för tiden?) så jag sätter punkt här och nu. Pusspuss! /C



jag saknar dig så att det gör ont, bästavän.
Telefonsamtal räcker inte.

Kommentarer
Postat av: Julia

Nej, telefonsamtal räcker fan inte till ... men vi ses ju imorgon eller hur? Eller nejfan, du kunde ju inte! Åh juste =/

2008-09-04 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0