Min fredag

Hej allesammans! Kom precis hem från Sara. Kan berätta lite om hur min fredag+halva lördag sett ut. Efter skolan igår åkte anna-klara, pennie, jag och angelica in till stan och gick och strosade där ett tag. Vid halv fem åkte vi hem till Sara där även Frida var. Vi skulle ha spa-kväll och de hade fixat jättemycket, skitmysigt verkligen! Lite bilder på det:







Så vi kletade på ansiktsmaskar och satte och i jacuzzin.
Härligt va?




Vid halv åtta drog vi oss in mot stan där vi skulle titta på bio- Get smart hette filmen. Självklart köpte vi med oss lite godis, höhööö.




Vi var väl hemma igen vid två eller något sådant, alla förutom Anna skulle nämligen sova hos Sara. Vi satte oss i alla fall och målade naglarna och pratade och efter någon timma sådär kröp vi till sängs. Vaknade vid halv två av att Viggo kom upp i sängen och slickade oss i anstiket, haha! Vi käkade lite frukost och sedan satte vi oss och tittade på film.

Tack för en skitrolig kväll tjejer!
Bilderna är fotade och tagna ur Saras blogg.
Pussss! /C

Kommentarer
Postat av: PAULINA

De där bilderna. Aaaah Gud! De är så... perfekta! Haha! Galet fna bilder. Hoppas ni hade det bra! :)

2008-09-06 @ 21:20:24
Postat av: Cecilia

Paulina: Haha, ja! :) Jag håller verkligen med dig. Tack, och det hade vi! ;)

2008-09-06 @ 21:24:35
URL: http://amicec.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi, tack för en underbar kväll hjärtat :)

2008-09-06 @ 22:22:37
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Shit vad mysigt!! Ser helt underbart ut!

2008-09-07 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0