Systemkamera

Helu! Söndag idag vilket innebär träning. Min hals är däremot inte på topp, (precis som igår) den svider och kliar. Annika tyckte att jag skulle hoppa över träningen idag så att halsen inte blir sämre och friskna till helt till på onsdag. Så så får det bli.

Sitter annars just nu och kollar runt lite på systemkameror. Önskar mig nämligen en i födelsedagspresent (2 mån kvar men ändå...) Funderade först på en Nikon d40 eller d40x, men pappa påstår att jag borde önska mig en d70 (tror jag att det var) istället. På dem är nämligen utbytet av objektiv större, och jag kommer kunna låna pappas/brors objektiv om jag vill, vilket jag alltså inte kan om jag har en d40/x.



Att fotografera är något at det roligaste jag vet. Jag älskar, älskar, älskar det. Att bli fotograf och fota modeller eller så är nog mitt drömyrke. Det måste vara så otroligt kul. Puss! /C

Kommentarer
Postat av: Julia

Tsss ... härmapa, det är ju jag som vill bli fotograf ... haha skoja, vi kan bli nya fotoduon :D I LOVE YOU!

2008-09-14 @ 13:06:54
URL: http://hochj.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: WIEE :D

2008-09-14 @ 14:22:59
URL: http://hochj.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0