Lucky me

Märkte nyss att One tree hill säsong 5 kommer ut den 26 nov. Perfekt. Nästan. Jag fyller ju år den 28e. Och självklart önskar jag mig den, och vem vet, om de beställer den, då kanske jag får hem den på min födelsdag exakt? Det vore ju väldigt......skojj! Hah! Och Gossip girl säsong 1 kommer ut den 10e dec. Nästan perfekt till julafton? Föresten, idag är det exakt 2 mån kvar tills jag fyller år. Länge, men ändå ganska kort. Jag är en sådan person som älsar födelsedagar. Verkligen älskar. Så att ni vet.


Hittade föresten mitt skolfoto 2001. Vilken klass gick man i då? 7 år sedan ialf. Och då var jag 7 år. Vilket betyder att jag precis hade börjat i 1an. (Om det stämmer har jag dock ingenaning om...)



Vadå bakåtslickat hår? Jag får lite kines-ögon. Kineser är i för sig riktigt söta, men sådana där ögon bör inte jag ha. Jag ser ut som en blanding mellan en kines och någon insekt. Hahahaaha! Och föresten. Ser jag inte yngre ut än 7år? Eller har jag fel? Ser 7åringar så där småa ut?



Sängen kallar. Hej och hå. Godnatt och sov gott. Puss och kram. / C

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi gick i tvåan år 2001 =P

2008-09-29 @ 15:48:27
URL: http://hochj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sweeeeeeeeeeet!

2008-09-29 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0