You dont know how lovely you are I had to find you, tell you I need you

Nu har jag krypit till kojs och ligger och kollar på film, så himla skönt har verkligen längtat efter min sköna säng efter allt pluggande. Har verkligen pluggat skit bra idag! Efter skolan så åkte jag Ebba coh Susanna och pluggade No till provet på fredag på vårat nya favorit café som Julia och Cecilia visat oss för några veckor sedan. Det gick så mycket bättre att plugga där än vad det gör av att sitta hemma och plugga, samtidigt som det är så mycket mysigare och roligare!
Så det lär ju bli en vana att plugga där minst en gång i veckan skulle jag tro.
Sen när jag kom hem vid sju tiden så satte jag igång med engelskan har gjort klart nästan hela steget nu i oförsig har jag börjat skriva det på svenska men när det handlar om engelsk historia så är det enklare att skriva på svenska först och sedan översätta till engelska så imorgon har jag ett viktigt arbete att slutföra. Imorgon har jag bestämt mig för att plugga skit mycket i skolan, det brukar aldrig gå men om jag verkligen bestämmer mig så hoppas jag att det ska gå lite bättre + jag hoppas att jag har hjärnan med mig och speciellt turen för annars lär det väl låta osm alla andra dager "Jag hatar den här dagen, fast den inte ens har börjat"

Nu tickar klockan alldeles för snabbt, Godnatt vänner

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0