6 Juni

Hallå på er! Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har haft full upp hela dagen. Tillbringade många timmar på hundmässan jag skrev om i ett tidigare inlägg. Såg många otroligt gulliga vovvar idag, men även ett par som inte alls föll mig i smaken, bland annat nakenhundar. Nakenkatter är helt okej, men hundar, njaaa... I alla fall. Kommer ni ihåg CD-säljarna i Grekland, jag skrev om här. En av dem var där! Hahah! Vi såg en kille, som var så ruskigt lik en av dem! Alltså han var fan identisk, och hade till och med samma
 t-shirt på sig! Men det kan ju inte ha varit han, det måste ha varit en tvilling eller något. OM han inte sålt tillräckligt med skivor att han hade råd med en flygbiljett till SWEDEN! Höhöhö. Men varför i skjuttsingens namn skulle han gå på en hundmässa då? Han hatade och blev hatad av alla hundar på Poros, såå... Jag håller på att det var hans enäggs-tvilling! ;)

Väl hemma åkte jag, mams och bror till Ica och handlade mat och sådant stuff. Vi åt sedan tacos, muuumsigt. Nu har timmarna bara sprungit iväg och klockan är redan elva. Nu vet jag inte vad jag ska göra, det får nog bli en såkallad blogg-runda!

PUSS!/c


Kommentarer

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0