jävla myggor

Tjäna! Sitter i soffan och försöker plugga. Lyckas dock inte. Kan istället berätta en sak för er. Jag är (typ) troligtvis allergisk mot inektsbett! Scary va? Kommer ni ihåg när jag fick ett bett förra veckan och hela min arm svullnade upp? Nu är det tydligen benens tur. Igår när jag satt och snackade skit med Marie på bryggan blev vi så gott som uppätna av myggor. Igår var myggbetten normala, men idag, herregud. Jag har som stora röda bölder på hela benen! Jätteäckligt! Och kliar gör det. De är större än en femkrona! Allihopa! Ush ush ush. Vad ska jag ta mig till??? Ett är till och med så stort att jag måste klia med hela handen för att klia över hela, om ni förstår? Aaaaaaaaaaaaajoooooooojajajajjaa.


HEJDÅ! /C

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag får också skitstora myggbett! Typ hela knävecken svullnar upp också, asjobbigt. fast det är ganska skönt att klia tycker jag hehe..

2008-09-01 @ 17:15:53
URL: http://redpurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här, tack:

Namn:
Kom ihåg mig?

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0